صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: الزامات گزارش فنی ایراد دستگاه1404/06/12ورود به سیستم
کد خبر: 55تاریخ انتشار خبر: 13/05/1404 - 12:33تعداد بازدید: 437

الزامات گزارش فنی ایراد دستگاه


normal0falsefalsefalseen-usx-nonear-sa

اطلاعیه مهم به نمایندگان محترم

با سلام و احترام

لطفا جهت درخواست قطعه گارانتی از شرکت سپهر الکتریک، مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

1- تماس مشتری با واحد کالسنتر با شماره تماس82117000 داخلی 1  بابت پذیرش مشتری الزامی است.

2- پس از بازدید، فیلمیواضح از ایراد دستگاه (مشابه نمونه ارسالی) تهیه کنید.

3- فیلم تهیهشده را به شمارههایاعلامشده بر اساس استان محل فعالیت خود ارسال نمایید.

4- درخواست قطعه را از طریق اپلیکیشن ثبت نمایید.
کارشناسان فنی پس از بررسی و تأیید فیلم، نسبت به ارسال قطعه اقدام خواهند کرد.

5-  تا زمانیکه قطعه سالم به دست نماینده نرسیده به هیچ عنوان قطعه خراب از روی دستگاه باز نشود

  توجه: هیچگونه قطعه گارانتی بدون ارسال فیلم و تأیید فنی، ارسال نخواهد شد.

جهت مشاهده نمونه فیلم ایراد دستگاه به کانال واتس آپ سپهرالکتریک مراجعه کنید
با تشکر
واحد خدمات پس از فروش سپهر الکتریک

 






نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
×
Powered By Sorooshan Co